In deze tijd van crisis roepen alle negen Culemborgse raadspartijen u op om de landelijke maatregelen tegen het coronavirus te volgen. Om naar elkaar te blijven omkijken én lokale ondernemers en creatieve makers als het kan te steunen.

Culemborg is een zorgzame stad. Op dit soort momenten, als het moeilijk is, komt het erop aan. Samen kunnen we elkaar door deze moeilijke periode heen helpen. En het goede nieuws is dat we dat in onze mooie stad volop zien gebeuren. Zo zijn er prachtige initiatieven voor kinderactiviteiten thuis. Of mensen die boodschappen doen voor een ander, thuis sporten. Of onderwijs op afstand volgen. En mensen houden met elkaar online contact, bellen ouderen of via postkaartjes. Veel dank daarvoor!

Samen met het College van B&W houdt de gemeenteraad de situatie in Culemborg precies in de gaten. We kijken wat we als lokale politiek voor inwoners, organisaties en ondernemers kunnen betekenen. We blijven per telefoon en per mail bereikbaar voor u.

De commissie- en raadsvergadering van 26 maart gaat niet door. De eerstvolgende raadsvergadering is gepland op 9 april. Of die vergadering doorgaat, hangt natuurlijk af van de ontwikkelingen.

Voor het laatste nieuws over het coronavirus kunt u terecht op de website van de gemeente Culemborg.

Zorg goed voor uzelf én voor elkaar!

Alle raadsleden van de negen politieke partijen,GroenLinks, VVD, Culemborg van Nu, D66, CDA, ChristenUnie, PvdA, SP, Culemborg Centraal