Alle partijen van de Culemborgse gemeenteraad vragen inwoners om eventuele bezorgklachten van de Culemborgse Courant vanaf nu direct te melden. Alleen als de Culemborgse Courant meldingen ontvangt, kan de bezorging verbeterd worden.

Dus ontvangt u de Culemborgse Courant onregelmatig? Registreer dan uw klacht via deze site: www.culemborgsecourant.nl/pagina/bezorgklacht

Aanleiding:
Regelmatig ontvangen onze raadsleden klachten van inwoners  over de (onregelmatige) bezorging van de Culemborgse Courant. Sinds januari 2020 is DPG Media de uitgever van de Culemborgse Courant. Als er klachten over bezorging zijn, hoort de uitgever dat graag zodat duidelijk is waar de bezorging moet worden verbeterd en actie kan worden ondernomen.

In de Culemborgse Courant publiceert de gemeente wekelijks haar Gemeentenieuws. Gemeentenieuws dat voor u van belang kan zijn als het bijvoorbeeld gaat over informatieavonden van de gemeente, bekendmakingen of het ter inzage liggen van een vergunning. Gemeentenieuws is een belangrijk middel om als gemeente en lokale politieke partijen te communiceren over plannen en aanstaande besluiten. Als lokale politieke partijen hechten wij er allen aan dat u als inwoner goed bent geïnformeerd.

U kunt hier ook aangeven dat u een bezorgcontrole wenst. Wekelijks wordt dan via email gecontroleerd of uw klacht is opgelost. Zowel de verspreider als de uitgever kunnen dan beter controleren of, en hoe snel, de klacht is opgelost en werken aan een oplossing.

Het CDA hoopt dat deze gezamenlijke oproep vanuit de gemeenteraad gaat helpen om de bezorging van de Culemborgse Courant te verbeteren waar dat nodig is!

Lees de krant online via > www.culemborgsecourant.nl

Krant gemist?  Deze is ook terug te lezen via > Krantenarchief (culemborgsecourant.nl)