Naam:  Nicolien de Geus   Leeftijd: 33 jaarBeroep: Programmamanager Sociaal domein bij een gemeenteExpertise: Sociaal domein & Bestuur

Direct lezen voor welke zaken Nicolien zich hard zal maken? Bekijk haar persoonlijke flyer.

Nicolien de Geus (33 jaar) is sinds 2014 raadslid en sinds 2016 fractievoorzitter. Zij heeft een open instelling en staat erom bekend dat zij goed kan luisteren. Hierdoor is zij goed op de hoogte wat er leeft bij inwoners van Culemborg. Voor een partij die verbindend wil zijn tussen mensen en partijen is dat een voorwaarde. Nicolien, zelf werkzaam als transitiemanager binnen het Sociale Domein voor de gemeente Neder-Betuwe, is een bekend gezicht in Culemborg en in de gemeentepolitiek.

De afgelopen raadsperiode heeft De Geus als leuk, zinvol en leerzaam ervaren. De Geus licht toe; “Ik zie dat we als gemeente stapjes zetten naar een samenleving waarin iedereen meetelt en meedoet. Deze stapjes zetten we op het gebied van (vrijwilligers) initiatieven, het anders organiseren van de zorg, en een krachtig Culemborg bedrijfsleven. Ik ben enthousiast om samen met ons lokale CDA team en met inwoners, verenigingen, en ondernemers deze stapjes voort te zetten en uit te bouwen.

Meer weten over Nicolien?
Bekijk haar profiel op de pagina op wwww.CulemborgKiest.nl

Of luister naar het intervieuw op radiozender SRC FM (11 februari 2018)