Naam:  Nicolien de Geus
Leeftijd: 34 jaar
Beroep: Programmamanager Sociaal domein bij een gemeente
Expertise: Sociaal domein & Bestuur
Droom: Samen werken aan de stad. Samen kom je verder dan alleen.

Direct lezen voor welke zaken Nicolien zich hard zal maken? Bekijk haar persoonlijke flyer.

Nicolien de Geus (33 jaar) is sinds 2014 raadslid en sinds 2016 fractievoorzitter. Zij heeft een open instelling en staat erom bekend dat zij goed kan luisteren. Hierdoor is zij goed op de hoogte wat er leeft bij inwoners van Culemborg. Voor een partij die verbindend wil zijn tussen mensen en partijen is dat een voorwaarde. Nicolien, zelf werkzaam als transitiemanager binnen het Sociale Domein voor de gemeente Neder-Betuwe, is een bekend gezicht in Culemborg en in de gemeentepolitiek. Als raadslid en fractievoorzitter is Nicolien aanspreekbaar voor alle zaken in het Sociale domein (Burger en bestuur, Cultuur, Educatie, Sociaal domein, Veiligheid, Algemene dekkingsmiddelen, Bedrijfsvoering, Grondbeleid).

De afgelopen raadsperiode heeft De Geus als leuk, zinvol en leerzaam ervaren. De Geus licht toe; “Ik zie dat we als gemeente stapjes zetten naar een samenleving waarin iedereen meetelt en meedoet. Deze stapjes zetten we op het gebied van (vrijwilligers) initiatieven, het anders organiseren van de zorg, en een krachtig Culemborg bedrijfsleven. Ik ben enthousiast om samen met ons lokale CDA team en met inwoners, verenigingen, en ondernemers deze stapjes voort te zetten en uit te bouwen.

Nicolien is te benaderen via:
Nicolien.de.Geus@raadslid.culemborg.nl of door te bellen naar 06-42756701

Luister ook naar het intervieuw op radiozender SRC FM (11 februari 2018)