26 oktober 2013

Thema bijeenkomst "Toekomst van het buitengebied"

Er zijn merkbare effecten en invloeden van nieuw beleid, vergrijzing, bevolkingskrimp, natuurbeheer en recreatie. Het CDA Doesburg organiseert daarom een thema bijeenkomst speciaal gericht op de huidige ontwikkelingen. Allerlei onderwerpen zullen op een ongedwongen wijze de revue passeren, ook op verzoek. Ook de huidige problemen voor het MKB (zoals leegstand) kunnen onderwerp van gesprek zijn deze avond.

Gastspreker is Tweede Kamerlid voor het CDA Jaco Geurts. Jaco is woordvoerder voor land- en tuinbouw, visserij, natuur, milieu (binnenland), water en externe veiligheid.

De avond is vrij toegankelijk voor iedereen. Bent u bewoner van Buurtschap Noord-Oost, en/of lid van LTO Noord afdeling Bronckhorst e.o. en/of belangstellende uit Doesburg of Bronckhorst, dan bent u meer dan welkom!

Zin in een ongedwongen, informatieve en onderhoudende thema-avond?

Kom op maandagavond 18 november a.s naar partycentrum De IJsselhoeve

Eekstraat 15 te Doesburg. Zaal de Waterput gaat open om 19.30 uur. We gaan van start om 20.00 uur. Van harte Welkom!