Stan Hillenaar

Fractievoorzitter

"Ik ben Stan Hillenaar en sinds 1997 woonachtig in Doesburg waar ik in 1994 een optiekzaak overgenomen heb. We (Wilma en ik) wonen nu dus al weer 20 jaar in Doesburg en zagen daar ons gezin compleet worden, opgroeien en nu ze zijn hard op weg om zelf uit te vliegen. Zelfstandige mensen met een eigen mening en een eigen toekomstdroom. Het mogen en durven dromen over de toekomst is wat mij betreft een inspiratiebron die niet alleen onuitputtelijk is maar kan ook het begin zijn van iets nieuws. Geloven in mogelijkheden, kansen zien en mee doen.

Iedereen bedrijft al - in zekere mate- een vorm van politiek of heeft er dagelijks mee van doen. Deel uitmakend van een gezin, in een baan, buurtbewoner of lid van een club hebben we te maken met keuzes of ondervinden de invloed van keuzes die voor ons gemaakt zijn. Het is voor een goede communicatie belangrijk dat mensen met dezelfde belangen zich verenigen (denk aan wijkraden) zodat ze gemakkelijker te vinden zijn voor de plaatselijke politiek. Daarom hanteren we de Slogan “ Samen zijn we Doesburg”. Geen verkiezingskreet maar onze politieke toekomstdroom".

Contact: raad.hillenaar@doesburg.nl / 06-53420167