Per 1 januari 2021 stopt de huidige beheerder van sporthal de Heuvel in verband met de pensioengerechtigde leeftijd. Er is nu veel onrust onder de gebruikers van de sporthal omdat de gemeente nog geen oplossing heeft aangeboden.  CDA fractievoorzitter Johan Wiersma heeft donderdag 24 september vragen gesteld aan het college betreft voortgang van de horeca in de sporthal de Heuvel. Door de corona crisis is er al een enorme wissel op het ledenbestand van de verenigingen en daarmee ook op de sportieve en financiële draagkracht. Het CDA vraagt aan het college welke acties worden ondernomen om er voor te zorgen dat ook het sociale aspect van sporten, namelijk het gezellige samen een derde helft hebben, voor de komende jaren gewaarborgd blijft. Wethouder Brink zegt dat hij volop in gesprek is om de horeca in de sporthal in de lucht te houden. Hij sluit niet uit dat de sporters eventueel naar de D’n Bogerd moeten voor de derde helft, "Het is maar 150 meter verder op" volgens de heer Brink.