Carsten Schipperen is mijn naam en woon vlakbij de Waal en de Horst in Druten. Telkens als ik van verre terugkom in het Land van Maas en Waal voel ik mij bevoorrecht hier te mogen wonen. We hebben het redelijk goed voor elkaar, hier in Druten. Wonen is er, vergeleken met de Randstad, betaalbaar.

Mijn visie voor de toekomst van onze gemeente, maar ook de rest van de streek, is dat het goed leven blijft. Dat we onafhankelijk blijven ten opzichte van de rest van het land, zowel economisch, sociaal, als ook bestuurlijk. Niet omdat we eigenwijze krotenkokers zouden moeten zijn, maar omdat ervoor zorgen dat we zelf de zaakjes goed op orde houden. Het zelf voor het zeggen hebben in al deze opzichten is de garantie dat we ook in de toekomst het economisch, sociaal en bestuurlijk, de inwoners naar de zin kunnen maken.  Daar hebben we wel actieve vertegenwoordigers nodig in de besturen van onze gemeente(n) en het CDA levert die.