Joyce Janssen

Nr. 8 Druten

Mijn naam is Joyce Janssen geboren op 23-02-1989 en woonachtig in Druten. Ik heb de opleiding Sociaal Pedagogisch Werk Kinderopvang gedaan. In mei ga ik een week naar Bosniƫ om te helpen bij een jongerenproject. Op zondag ben ik een fanatieke keepster bij voetbalclub DIO'30 in het team van dames 1. Ik heb mezelf aangesloten bij het CDA omdat het mij erg aanspreekt een samenleving/Druten proberen te creƫren waarin we met zijn allen weer zorgen voor elkaar, waar we er voor elkaar zijn, luisteren naar elkaar en het leven voor eenieder in Druten wat aangenamer kan worden gemaakt. Stop de eenzaamheid. Laat de kinderen kind zijn, spelen en leren, maar laat ze vooral lekker kunnen sporten. Ook vind ik het belangrijk dat er goed voor het milieu/onze natuur word gezorgd, we hebben in Druten prachtige natuur die we moeten proberen te behouden en waar we zuinig op moeten zijn, daar kunnen wij allemaal ons steentje aan bijdragen