08 mei 2019

CDA duurzaamheidsavond op 14 mei in Oene

Het CDA Epe organiseert op 14 mei in Oene met Atlantisch roeiers Aidan Scherpbier en Tristan Sim, en met wethouder Erik Visser een tweede duurzaamheidsavond.  Het thema is vermindering van (zwerf) afval. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat er zo weinig mogelijk afval, met name plastic, gebruikt wordt ? En hoe zorgen we ervoor dat het plastic wat we gebruiken niet in de natuur terecht komt ?

Aidan Scherpbier en Tristan Sim verzorgen de inleiding. Deze heren uit Oene en Deventer gaan in 2021 samen de oceaan over roeien om aandacht te vragen voor al het plastic in de oceaan en wat we hiertegen kunnen doen. Ze hebben een inspirerend verhaal wat ze graag met ons delen. Wethouder Erik Visser geeft de visie van de gemeente hierop en is avondvoorzitter.

De bijeenkomst is in het Oenerbroek, dus kleed u warm aan indien nodig. Bij slecht weer gaan we binnen zitten in de Boerderij aan de Hogestraat 5 in Oene. De avond start om 19.30 uur, vanaf 19.00 staat de koffie en thee klaar. Auto en fiets parkeren bij de Boerderij, entree gratis. Iedereen is welkom!

Voor verdere informatie wensen kunt u contact opnemen met:

CDA gemeente Epe: Albert Oortgiesen

mobiel: (06) 53541372