07 maart 2019

CDA duurzaamheidsavond op dinsdag 19 maart

Het CDA-Epe organiseert op 19 maart een avond over duurzaamheid in Epe met Atlantisch roeier Aidan Scherpbier en Wico Ankersmit.

In navolging van de succesvolle avond over duurzaamheid in Vaassen, wordt ook in Epe door het lokale CDA een duurzaamheidsavond georganiseerd. De reden waarom het lokale CDA in alle dorpen van onze gemeente een duurzaamheidsavond organiseert is dat in de begroting van de gemeente Epe 3 miljoen is gereserveerd voor verschillende duurzaamheidsmaatregelen. Graag willen verschillende raadsleden met u in gesprek hoe dit geld het beste ingezet kan worden de komende jaren.

Tijdens deze avond verzorgen Vaassenaar Wico Ankersmit en Oenenaar Aidan Scherpbier de inleiding. Wico Ankersmit houdt zich als directeur van bouw- en woningtoezicht Nederland intensief bezig met duurzaamheidsbeleid en vertelt graag en enthousiast over de mogelijkheden die er zijn in de bouw. Aidan gaat in 2021 de Atlantische oceaan over roeien waarmee hij aandacht wil vragen voor het plastic afval in de oceaan en hoe wij als Epenaren duurzaam kunnen leven.

Nadat beiden de inleiding hebben gegeven, is er ruim de tijd om met Wico en Aidan én met elkaar in gesprek te gaan over hoe wij als inwoners van de gemeente Epe ons in kunnen zetten voor duurzaamheid. De avond wordt georganiseerd door het CDA gemeente Epe. Iedereen is welkom om deze avond bij te wonen, natuurlijk zijn ook zijn alle raadsleden van de gemeente Epe uitgenodigd om mee in gesprek te gaan.  De bijeenkomst vindt plaats op 19 maart in de RSG aan de Schotweg 1 in Epe en begint om 19.30 uur. De entree is gratis, voor koffie en thee wordt gezorgd net als voor een frisdrankje na afloop.Mocht u naar aanleiding van bovenstaand persbericht nadere informatie wensen kunt u contact opnemen met: CDA gemeente Epe - Albert Oortgiesen

mobiel: (06) 53541372

e-mail: [email protected]