28 november 2017

Goed bezochte Algemene Ledenvergadering maandag 27 oktober 2017

Ruim dertig leden van het CDA Gemeente Epe waren naar de Algemene Ledenvergadering gekomen om onder andere CDA-Advies-kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen vast te stellen.

Een mooie opkomst van 35 leden mocht de voorzitter Egbert Dijkgraaf verwelkomen. Hij was er zichtbaar trots op dat zoveel mensen gehoor hadden gegeven aan deze bijzondere vergadering.

De lijst werd unaniem aangenomen, lijsttrekker Erik Visser is hier bijzonder blij mee.

“Vertrouwd en Vernieuwend”

Ik ben geweldig blij met de sterke lijst die vanavond is vastgesteld! Allemaal betrokken inwoners uit #Epe #Vaassen #Oene en #Emst. Veel verschillende achtergronden: jong, ervaren, ondernemend, bestuurlijke ervaring etc. Iedereen gaat voor het beste in onze gemeente.

Dichtbij en betrokken! Bertie Albert Hermien Zwier Loes Jos Emma Pieter Margreet Martine Joop Jan Hans Wimjan Egbert Jo Wim Bert Hans en Calisal Kemal, Alie Talsma en Anne Huttinga Hans Lindhoud en Leo Eland

Wethouder Erik Visser lijsttrekker 2018 - 2022 CDA Gemeente Epe

Kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen Vertrouwd en vernieuwend is de titel van de campagne van het CDA voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018. Ook de kandidatenlijst voor de verkiezingen straalt dit uit. Vertrouwd doordat alle bekende en inmiddels ervaren gezichten weer terug komen. Vernieuwend omdat er elf nieuwe namen op de lijst staan waarvan negen bij de eerste vijftien. Een deel daarvan is overgekomen uit andere politieke stromingen, een deel daarvan is nieuw in de politiek. Maar allen hebben zich gemeld omdat ze denken dat het CDA de aansprekende partij is die het meest is verbonden met de samenleving en zich daarvoor het actiefst inzet. De inmiddels ervaren wethouder onderwijs, economie en jeugd Erik Visser is lijsttrekker. Een logische keuze ook gezien zijn prestaties in de afgelopen periode door samen met de samenleving nieuwe ontwikkelingen in gang te zetten. CDA voorzitter Egbert Dijkgraaf: Maar ook de verdere lijst bestaat uit hele goede kandidaten die hun sporen wel verdiend hebben. Actief als raadslid in de afgelopen periode maar ook afkomstig uit vele maatschappelijke geledingen. Daarnaast is het een mooie mix uit de samenleving met een top 10 van kandidaten (50% vrouw, 50% man) uit verschillende dorpen afwisselend op de lijst.