Verkiezingsprogramma GR verkiezingen 2022

Voor het lokaal CDA is de lokale politiek een belangrijk middel om wonen, werken en verblijven in de gemeente Epe aangenaam te maken. Daarbij kiezen we voor een praktische aanpak. We gaan niet uit van grootse idealen of van een maakbare samenleving, maar van de kracht van samen oplossingen bedenken en die uitvoeren. In dit verkiezingsprogramma benoemen we de thema’s die wij de komende vier jaar belangrijk vinden voor onze gemeente. We geven aan wat we willen bereiken als lokaal CDA gemeente Epe. Dit doen we in de raadszaal, waar alle belangen en wensen tegen elkaar afgewogen worden. Dit doen we natuurlijk ook buiten op straat, in gesprek met verenigingen, instellingen en bedrijven. Maar ook in gesprek met andere gemeenten, de provincie en vertegenwoordigers van het Rijk als dit nodig is. Het CDA heeft lokaal maar ook provinciaal en landelijk korte lijnen. Dit is een groot voordeel van een landelijke politieke partij.