Met genoegen mogen wij U uitnodigen voor een bijeenkomst om in gesprek te gaan met de CDA Volksvertegenwoordiger uit de Tweede Kamer de heer Jaco Geurts over de visie en het toekomstigs beleid van het CDA in het bijzonder met betrekking tot de agrarische sector.

De bijeenkomst wordt gehouden op 30 januari 2017. Het programma zal om ongeveer 19.30 uur beginnen met inloop met koffie. De locatie is het Cultureel Centrum ‘De Koels’, Molenlaan 17, 4214 EA Vuren.

De bijeenkomst wordt georganiseerd door CDA Lingewaal in samenwerking met Land- en Tuinbouw Organisatie (LTO) Noord afdeling West Betuwe.

Namens het CDA kwam Jaco Geurts op 7 maart 2006 in de gemeenteraad van Barneveld. Sinds 20 september 2012 is hij lid van de Tweede Kamer. Hij is woordvoerder landbouw, ruimtelijke ordening en milieu. Jaco Geurts staat op plaats 10 van de CDA- kieslijst voor de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart 2017.

Hopend U hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Hans van Kranenburg