11 februari 2022

Het CDA roept op: Trek een warme trui aan

Het CDA Harderwijk-Hierden roept alle inwoners op om vandaag een extra dikke trui aan te trekken en de verwarming laag te zetten. Dat in het kader van internationale warme truiendag. Op deze manier wil het CDA aandacht vragen voor een beter milieu en dat begint bij onszelf. Ook onze fractie en onze leden doen mee met deze heerlijk warme hoodies.

Onze partij staat voor een duurzame gemeente en een gemeente die we door willen geven. We vinden het belangrijk om onszelf te verwarmen en niet de aarde. Dat kan al met gewoon een lekkere trui aan. We leven in een mooie stad met veel groen, dat moeten we ook in de toekomst zo houden.

Daarnaast stijgen de kosten van elektriciteit en gas ook de pan uit. Door minder te stoken bespaar je niet alleen het milieu maar ook de portemonnee. Wij zeggen dan ook: de verwarming naar benee, daar spaar je geld en de natuur mee!