19 maart 2022

Onze reactie op de verkiezingsuitslag

Hattem heeft gekozen. Onze felicitaties gaan uit naar de winnende partijen. De grootste partij is nu aan zet om het initiatief te nemen in de coalitieonderhandelingen.

Voor het CDA Hattem is de uitslag erg teleurstellend. Gegeven die uitslag past ons in de formatiefase allereerst bescheidenheid. Tegelijkertijd zijn we heel trots op al het werk wat in de afgelopen weken, maanden en jaren is verzet. In het bijzonder zijn we trots op al die CDA-vrijwilligers die in de afgelopen weken voor onze partij op de been zijn geweest. Vanuit die positieve energie gaan wij de komende vier jaar door. Samen voor Hattem.

We willen iedereen bedanken die op ons heeft gestemd en ons het vertrouwen heeft gegeven. Met die steun zal het CDA zich de komende vier jaar blijven inzetten voor een nog mooier, beter en socialer Hattem.