11 maart 2018

Stemtaxi 2018

Komende woensdag kunt u weer gebruik maken van de Stemtaxi in Veessen, Vorchten, Wapenveld en Heerde. Het idee van de Stemtaxi is inmiddels ruim 4 jaar oud en iedere verkiezing weet men ons beter te vinden. Dit jaar is Wethouder Berkhoff ook van de partij als een van de vrijwilligers. Zijn auto heeft een hoge instap, wat erg prettig is wanneer men wat minder goed ter been is. Naast Wethouder Berkhoff heeft het CDA de hele dag ongeveer 10 vrijwilligers paraat staan.

Of het nu gaat om het meewandelen om een gevaarlijke kruising over te steken, of omdat u moeilijk ter been bent en niet over vervoer beschikt, wij helpen u graag om naar het stembureau te kunnen gaan.

Campagnecoördinator Stephan Nienhuis benadrukt dat de actie niet gericht is op CDA- stemmers. Met veel plezier bieden we, ongeacht de politieke voorkeur, alle inwoners van de gemeente Heerde een helpende hand. Dat iedereen zijn of haar stem kan uitbrengen vinden we erg belangrijk.

Om een afspraak te maken kunt u bellen met Joke Grotenhuis tel. 06-53553039. Belangstellenden adviseren we in verband met de planning zo snel mogelijk te bellen, maar op de dag zelf bellen is uiteraard ook mogelijk.