11 december 2021

Overlijden CDA raadslid Theo Peren

Met grote ontsteltenis hebben wij kennisgenomen van het plotselinge overlijden van Theo Peren. Theo heeft als wethouder en raadslid veel voor het CDA en Lingewaard betekend. Als wethouder was hij in de bestuursperiode 2014-2018 verantwoordelijk voor verkeer, economische zaken en milieu. Met grote inzet heeft hij zich hard gemaakt voor de groei en ontwikkeling van onze lokale ondernemers en bedrijventerreinen. Tussen 2008 en 2014 en sinds 2018 had Theo namens het CDA zitting in de gemeenteraad van Lingewaard. Wij herinneren ons Theo als een kordate bestuurder en bovenal warme persoonlijkheid met oog en oor voor een ander en een talent voor gezelligheid. Theo stond tot het laatst vol in het leven en genoot van alles wat hem dierbaar en lief was. Wij gaan hem missen.

Wij wensen zijn vrouw Gerry, kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden veel sterkte in deze moeilijke tijd.