Bianca Laheij

Raadslid

Bianca woont sinds 4 jaar in Kerkdriel. Daarvoor heeft zij heel haar leven in Velddriel gewoond. In het dagelijks leven is Bianca werkzaam als senior juridisch medewerker bij de rechtbank. Daar ondersteunt en adviseert ze de rechters bij de behandeling van geschillen tussen de overheid en burgers (Bestuursrecht). Een mooie baan, waar ze veel leert over de uitwerking van concrete beslissingen van gemeentes voor de burger!

Bianca's kennis van het Bestuursrecht komt ook goed van pas als gemeenteraadslid. Sinds maart 2010 is ze raadslid namens het CDA Maasdriel. De afgelopen - vrij hectische - periode heeft ze samen met haar collega's van het CDA vele onderwerpen vakkundig en overtuigend opgepakt, ondanks het feit dat we als CDA deze periode aan de zijlijn hebben gestaan. Voor het maken van belangrijke beslissingen staat voor Bianca altijd het algemeen belang voor de gehele gemeente en alle inwoners voorop. We vormen tenslotte met z'n allen één gemeente Maasdriel.