Marinus Robbemondt

Raadslid

Een geboren en getogen Wellenaar, dat is Marinus. Hij is al meer dan 30 jaar actief in het verenigingsleven. Op dit moment is hij voorzitter van de voetbalvereniging van Well en vrijwilliger bij verschillende andere verenigingen. Marinus vindt het verenigingsleven van groot belang voor de saamhorigheid en leefbaarheid in de dorpskernen en draagt daar dan ook graag aan bij.

Marinus is directeur bij een aannemingsbedrijf in de grond, weg en waterbouw. En neemt ook vanuit die omgeving veel kennis en ervaring mee.

Ook is Marinus al een hele tijd actief voor het CDA. Sinds 2002 is hij raadslid en sinds 2 jaar voorzitter van de commissie ruimte.

De ervaring en kennis die hij de afgelopen jaren opgedaan heeft in het verenigingsleven, zijn werk en de politiek, zet Marinus graag in om de gemeente Maasdriel de komende jaren verder te laten groeien. De gemeente staat voor moeilijke beslissingen. Marinus gaat die niet uit de weg. Hij is resultaatgericht en daadkrachtig. Hij zet in overleg met de inwoners van de gemeente, samen met de andere leden van het CDA, de juiste stappen om een gemeente te realiseren die klaar is voor de toekomst.

Marinus is getrouwd met Maaike en met haar heeft hij 2 kinderen en 3 kleinkinderen.