09 juni 2017

AULA IN ELSPEET KRIJGT TE WEINIG AANDACHT

Het college van B&W van de gemeente Nunspeet heeft gereageerd op de door de CDA gestelde vragen over de aula op de begraafplaats in Elspeet. Volgens B&W is de aula niet verouderd en niet te klein.
Het college voelt zich niet verantwoordelijk voor een aula op een begraafplaats en er zijn bij de gemeente geen signalen binnengekomen dat de aula niet meer voldoet. Daarom is het college slechts bereid hier en daar een likje verf aan te brengen en een bestaande opbergruimte alsnog als opbaarruimte in te richten. En ja, de tarieven, die zijn marktconform, dus dat blijft zo. Het CDA is niet blij met dit ontwijkend en verschuilend antwoord en gaat opnieuw in overleg met de betrokken partijen. Het CDA roept personen op, die op de een of andere wijze persoonlijk ervaring hebben met de aula, dit door te geven aan Karel van Bronswijk. ([email protected])