25 november 2018

IN MEMORIAM

Jannie van de Gronden - Dekker
4 februari 1956 - 17 november 2018

Vanaf 2006 t/m 2014 is Jannie als raadslid van het CDA actief geweest in de gemeenteraad van Nunspeet. Een periode waarin Jannie haar principes over normen en waarden vasthield en zij anderen bij de les hield, zowel in de fractie, in de commissies en in de raad zelf. Zij was daarbij niet bang en kon, als het moest, een scherp debat houden.
Jannie zette zich daarbij volledig in voor de lokale politiek, beet zich in dossiers vast en zocht mensen en organisaties thuis of op hun werk op en was vaak de spreekbuis van personen of instanties.
Haar credo ‘politiek moet buiten het gemeentehuis worden ingevuld’ was voor haar de manier om zich dienstbaar op te stellen voor de Nunspeetse gemeenschap.

CDA Nunspeet is dankbaar voor alles wat Jannie voor ons heeft betekend en wat zij voor de inwoners van Nunspeet heeft gedaan.

In dierbare en respectvolle herinnering aan de collegiale, sociaal betrokken en kordate Jannie van de Gronden – Dekker

Dat zij ruste in vrede

CDA Nunspeet Afdelingsvoorzitter André Russchen en fractievoorzitter Koos Meijer