25 november 2021

CDA Oldebroek kiest lijsttrekker

CDA Oldebroek kiest  lijsttrekker

CDA Olde broek heeft  Wilco van der Horst, als lijsttrekker gekozen voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.  Wilco van der Horst is 40 jaar oud en geboren en getogen in Putten op de Veluwe. Na de middelbare school heeft hij een studie Animal Science gevolgd aan de Wageningen Universiteit (WUR).  In 2006 is hij een agrarisch bedrijf begonnen  in  Oosterwolde. Vier  jaar  geleden is hij  een  nieuwe  weg  ingeslagen en heeft opnieuw een onderneming van de grond af opgebouwd. Hij is nu eigenaar van A-spect een Plaagdierbeheersing bedrijf.

Wilco woont inmiddels aan de Zuiderzeestraatweg in Oldebroek, is  getrouwd  en  heeft  vier  kinderen. Na  een  periode  binnen  het  bestuur  van  het  CDA  is hij momenteel lid van de   raadscommissie Ruimtegebruik en Leefomgeving.

Naast Wilco van der Horst zijn gekozen op de plaatsen twee, drie en vier: Jan Dijkstra, Wezep (vanaf 2015 raadslid),Gertie Scholten (Wezep) en Niels ten Hove (Oldebroek)