25 april 2015

Gerard Libert benoemd tot lid in de Orde van oranje Nassau

Tijdens de traditionele lintjesregen op vrijdag 24 april werden in Hattem drie personen benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau: de heer en mevrouw De Jong en de in Hattemerbroek woonachtige heer Libert.

Met instemming van de burgemeester van Oldebroek werden de bij de benoeming tot Lid in de Orde van Oranje Nassau behorende versierselen in Hattem opgespeld bij de in Hattemerbroek woonachtige heer G.C. Libert (1948).

De heer Libert is als vice-voorzitter van de Locatieraad van de Rooms Katholieke Parochie te Hattem met als specifiek aandachtspunt de liturgie al vele jaren zeer betrokken bij het reilen en zeilen van de Rooms Katholieke Parochie. Daarnaast zet hij zich al vele jaren in voor de regionale politiek: naast een actief lid van het CDA in Oldebroek is hij tevens sinds 2000 adviseur van het CDA Hattem; is hij actief als schrijver (secretaris) van het Sint Annagilde in Hattem, heeft hij zich actief ingezet voor een inzamelingsactie voor jongeren met een stofwisselingsziekte, was hij de voice-over bij het gemengd koor Decibel, is hij stadsgids en is hij vrijwilliger bij het Toeristisch Informatie Punt Hattem.

Het bestuur en fractie van CDA Oldebroek feliciteren Gerard van harte met deze benoeming.