02 april 2016

Het CDJA is terug op de Noord-West Veluwe

OLDEBROEK - Op woensdagavond 30 maart is tijdens een algemene ledenvergadering van het Christen Democratisch Jongeren Appèl een nieuw bestuur aangesteld voor de regio Noord-West Veluwe. In aanwezigheid van leden van zowel het landelijk als provinciaal bestuur van het CDJA, vertegenwoordigers van andere lokale jeugdafdelingen, leden van het CDJA en een statenlid van het CDA werd vergaderd over de toekomst van het christendemocratisch geluid in deze omgeving.

Het CDJA wil met een frisse, jeugdige blik kijken naar de samenleving, met de vier grondslagen die voor de christendemocratische stroming zo belangrijk zijn als fundament. Publieke gerechtigheid, gespreide verantwoordelijkheid, solidariteit en rentmeesterschap.

Ramon Blaauw (voorzitter), Robert Klaassen (penningmeester) en Femke van Loo (secretaris) zijn benoemd tot bestuursleden voor het CDJA van de Noord-West Veluwe. Het bestuur wil jongeren uit deze regio graag meer bij de politiek betrekken. Jongeren uit Harderwijk, Putten, Ermelo, Nunspeet, Hattem, Elburg en Oldebroek worden uitgenodigd om actief mee te denken! In de nabije toekomst zet deze afdeling de lijnen voor de toekomst verder uit, en organiseert ze haar eerste activiteit.

Benieuwd naar de acties van het lokale CDJA? Volg de afdeling op Twitter @CDJANWV en op Facebook @CDJA Noord-West Veluwe.