21 februari 2018

CDA Overbetuwe Maraton Doe Mee 3MRT

Op 3 maart organiseren Dennis Janssen en Wijnte Hol van CDA Overbetuwe een Estafette Marathon. Het prachtige parcours is zorgvuldig uitgestippeld en neemt u mee door alle 11 dorpen van onze gemeente en laat u de mooiste plekken zien! Het parcours is opgedeeld in 9 etappes van 3,2 km tot maximaal 6,7 km. Het is geen wedstrijd en u mag het parcours hardlopend of fietsend afleggen. Natuurlijk is het ook mogelijk om 1 of meerdere etappes te lopen of fietsen. Bij elke etappe is er een rustmoment en tijdens de etappes geldt "samen uit en samen thuis".

Meedoen is gratis. Wij starten om 9.30 uur op Sportpark de Pas in Elst en nadat alle dorpen en sportparken zijn aangedaan finishen wij om 16.30 bij het gemeentehuis in Elst. Motto's? "meedoen is belangrijker dan winnen" en "iedereen is winnaar van zijn eigen Marathon.

Bekijk het parcours op:

Schema:

9.30 START Elst naar Oosterhout (4,4 km) locatie: Sportpark de Pas
10.15 2e etappe -> Slijk-Ewijk (3,6 km) locatie: Dorpsstraat 21 Oosterhout
10.45 3e etappe -> Herveld (6,7 km) locatie: Dorpshuis Beatrix Slijk-Ewijk
11.45 4e etappe -> Zetten (3,2 km) locatie: voetbalvereniging SVHA
12.00 TUSSENSTOP: voetbalvereniging Excelsior
12.30 5e etappe -> Randwijk (6,0 km) locatie: Julianaplein Zetten
13.30 6e etappe -> Heteren (5,2 km) locatie: voetbalvereniging EMM
14.15 7e etappe -> Valburg (6,3 km) locatie: voetbalvereniging SDOO
15.00 8e etappe -> Driel (6,4 km) locatie: voetbalvereniging SC Valburg
15.45 9e etappe -> Elst (5,2 km) locatie: voetbalvereniging RKSV Driel
16.30 FINISH voor het gemeentehuis.

Wilt u meedoen of meer informatie? Stuur dan een mailtje naar wijnte.hol@planet.nl of bel/app naar 06-55282448/06-37274271 en anders kijk op www.cdaoverbetuwe.nl