31 augustus 2016

Dennis Janssen nieuwe fractievoorzitter CDA Overbetuw

Dennis Janssen nieuwe fractievoorzitter CDA Overbetuwe

Dennis Janssen is de nieuwe fractievoorzitter van het CDA Overbetuwe. Met ingang van 1 september 2016 volgt hij de eerder in juni opgestapte Luca Consoli op. Dennis Janssen is sinds 2007 actief binnen het CDA, eerst in het afdelingsbestuur als o.a. secretaris en sinds 2011 voor het CDA als raadslid in Overbetuwe. Hij woont in Elst, is getrouwd en vader van twee kinderen.

"Met plezier wonen wij in Overbetuwe. Ik ben geboren en getogen hier in Gelderland (Millingen aan de Rijn) en we zijn via Den Haag in 2004 in Elst komen wonen. De Betuwe is nu echt de thuisbasis geworden. Samen met de collega's van de CDA fractie wil ik me inzetten voor een goed leefbaar Overbetuwe waar mensen elkaar weten te vinden en niet langs elkaar heen leven. Het CDA heeft in Overbetuwe een heel duidelijk programma. Dit programma en de (landelijke) uitgangspunten van het CDA zijn een belangrijke bron van inzet en voor mij een ijkpunt om resultaten te bereiken. Dat doen we bij voorkeur samen in gesprek met bewoners, instellingen, dorpsraden en wijkplatforms"

Eerder al volgde Mirella Brienissen uit Randwijk Luca Consoli op in de fractie. De fractie bestaat daarmee weer uit 13 fractieleden.