18 december 2017

CDA RHEDEN KIEST VOOR TWEE LIJSTTREKKERS

Op 21 maart 2018 zijn de verkiezingen voor een nieuwe gemeenteraad.  Het CDA heeft gekozen voor twee lijsttrekkers: Monique Reinders en Bert de Lange. Beiden maken deel uit van de huidige CDA-fractie. De  keuze om gezamenlijk op te trekken komt voort uit de gedachte van "één plus één is drie".  Monique Reinders: "Bert en ik hebben de  afgelopen jaren al heel goed samen gewerkt in de CDA-fractie. Ik  verheug me erop om nu samen de kar te trekken voor de komende  gemeenteraadsverkiezingen".
De CDA lijst vertegenwoordigt een goede mix van ervaring en  vernieuwing. Zo staat zittend raadslid Tanco Frijlink uit Velp op nummer 3 en is plek 4 voor nieuwkomer Cyril Weijers uit Dieren. Op plek 5 en 6 staan Peter-Paul Geelen uit Dieren en Herman Boesveld uit Ellecom.
"We gaan de verkiezingen in met een goed team. Daarnaast  hebben we een aansprekend programma, met duurzaamheid, lokale economie en een goede en sociale leefomgeving als speerpunten. Rheden gaat zeker nog van ons horen!", aldus Bert de Lange.

CDA Kandidatenlijst

1.     Bert de Lange, Dieren