25 november 2020

Verkiezingscongres 11 en 12 december 2020

Op vrijdag 11 december en zaterdag 12 december zal het online verkiezingscongres plaatsvinden, met discussie en stemming over de amendementen op het verkiezingsprogramma en het bekrachtigen van de kandidatenlijst

Programma in het kort:

Voor het eerst in ons 40-jarig bestaan organiseren we een volledig digitaal congres. De opzet blijft voor de vaste congresganger vertrouwd:

Op vrijdagmiddag 11 december starten we met discussie en stemming over de amendementen op het verkiezingsprogramma in deelsessies. Welke amendementen in welke sessie behandeld worden, lees je vanaf 3 december einde middag op de website.

Zaterdagmorgen 12 december behandelen we de laatste amendementen, stellen we het verkiezingsprogramma vast, bekrachtigen we de kandidatenlijst en komen er huishoudelijke zaken en resoluties aan de orde.

Zaterdagmiddag zijn er politieke speeches en stellen we de nieuwe kandidaten digitaal voor.

Aanmelden

Voor vrijdagmiddag en zaterdagmorgen is aanmelden verplicht. Dat kan vanaf 3 december, einde middag, als we weten hoeveel deelsessies er gaan plaatsvinden (afhankelijk van het aantal amendementen). Het programma op zaterdagmiddag wordt via een openbare livestream uitgezonden. Daar hoef je je niet voor aan te melden.