Tijdens een goed bezochte ALV van het CDA Druten- West Maas en Waal op 18 december in Boven Leeuwen j.l is afscheid genomen van Willie Christiaans als bestuurslid. In zijn toespraak bedankte voorzitter Ton Perlo, Willie Christiaans voor het feit dat hij in 2017 en 2018 erg zijn best heeft gedaan om het CDA in de gemeente Druten weer op de rails te krijgen. Mede dankzij Willie is het ledental gegroeid en is uiteindelijk het CDA weer terug gekomen in de Drutens gemeenteraad. Willie is meer dan 40 jaar bestuurslid en 4 jaar raadslid geweest voor de lokale CDA afdeling in zowel Horssen als in de gemeente Druten. Uiteraard was Willie ook lid van het koepelbestuur van de afdeling Druten en West Maas en Waal.

Gelukkig heeft het ALV ook een nieuw bestuurslid kunnen benoemen. Met de komst van Carsten Schipperen is er ook sprake van een verjonging. Carsten gaat zich bezighouden met Sociale Media.