Het zijn aparte tijden voor elke Nederlander. In het nieuws gaat het vaak over de kwetsbaarheid van de ouderen voor het virus, maar we moeten ook de jongeren niet vergeten. Voor vele van hen zou dit jaar eigenlijk bestaan uit de eindexamens, het telefoontje, de diploma-uitreiking, het gala en uiteraard een welverdiende vakantie waarbij je school totaal vergeet. Helaas voor deze generatie eindexamenkandidaten heeft het coronavirus ook voor hen roet in het eten gegooid.

Om ook aan hen te denken heeft het CDA West Maas en Waal dit weekend bij ieder van hen een felicitatiekaart in de brievenbus gestopt. Slagen voor je middelbare school blijft een enorme prestaties en wij zijn dan ook trots dat er zoveel jongeren in West Maas en Waal deze mijlpaal behaald hebben.

Aan alle geslaagden in West Maas en Waal: Gefeliciteerd en veel succes gewenst in jullie verdere carrière!