Zou je jezelf kort kunnen omschrijven aan de mensen: wie ben jij en wat doe je?
Geboren in Winssen in 1950 (71 jaar) en opgegroeid op een boerderij. Opleiding; Na basisonderwijs, ULO-B en UTS-werktuigbouw. Dan na diensttijd gewerkt bij diverse bedrijven in diverse functies: o.a. Tekenaar-constructeur, Veiligheidsfunctionaris, Productieplanner, Arbeidskundig analist en Inkoper. Tevens een half jaar leraar Economie aan Havo/VWO. Hierbij diverse opleidingen en cursussen gevolgd en afgerond met “Doctoraal Bedrijfskunde”.

Waar komt je interesse voor de politiek vandaan?
Interesse in de politiek is ontstaan door de vele opleidingen en door activiteiten als kaderlid bij vakbond “De Unie”. Dit heeft inzicht gegeven in de mogelijkheden en de voordelen die een organisatie biedt door het creëren van goede omstandigheden en begeleiding voor haar personeel. Hiervoor kan men een parallel trekken naar een maatschappij en haar burgers.

Waarom ben je lid van het CDA?
Ik ben lid geworden van het CDA omdat de uitgangspunten van deze partij in feite de manier verwoord waarop ik me wil inzetten voor mijn omgeving, b.v. bedrijf maar ook maatschappij. Dat wil zeggen dat we dit samen en met respect voor elkaar doen.

Waar ga jij je de komende vier jaar voor inzetten?
Het meewerken aan een samenleving waarin iedereen een plaats heeft en de noodzakelijke steun ondervindt die hij of zij nodig heeft. Maar tevens ook een samenleving waar van iedereen een verantwoorde bijdrage wordt verwacht voor zover dit nodig en mogelijk is.