22 maart 2018

CDA kiezers bedankt!

100% Lokaal * De dag erna voelt het allemaal nog heel onwerkelijk. Net als vier jaar geleden wint Team CDA Westervoort de gemeenteraadsverkiezingen met grote overmacht. Met 6 zetels zijn we opnieuw met afstand de grootste partij van Westervoort geworden. Een prima uitgangspunt om in samenwerking met andere partijen zoveel mogelijk van de punten te realiseren uit ons met de Westervoortse bevolking gemaakte 100% lokale verkiezingsprogramma. .

unieke prestatie
Het lijkt het erop dat geen enkele andere partij in de regio Arnhem-de Liemers binnen de eigen gemeenteraad procentueel gezien zoveel zetels heeft weten te behalen als Team CDA Westervoort. Een unieke prestatie. Vier jaar geleden werd onze grote verkiezingsoverwinning door de buitenwereld grotendeels toegeschreven aan onze strijd tegen de toen dreigende gemeentelijke herindeling. Dit keer zijn we de Westervoortse kiezers tegemoet getreden met een groot aantal punten die we de komende vier jaar samen met onze coalitiepartners zouden willen realiseren. En ook hiermee hebben we dus weer 34,5% (!!!) van het aantal geldige en niet-blanco uitgebrachte stemmen voor Team CDA Westervoort weten te winnen.

altijd benaderbaar
U als kiezers willen we daarvoor hartelijk bedanken. Wij willen u danken voor uw opnieuw aan ons gegeven vertrouwen. Wees niet bang dat u de komende vier jaar niets meer van ons gaat horen. Net als hiervoor blijven de mensen van Team CDA Westervoort voor iedereen altijd benaderbaar. U kunt ons altijd mailen, bellen, appen of gewoon aanspreken op straat wanneer u dat nodig vindt. Onze contactgegevens zijn via de CDA Westervoort website gemakkelijk te vinden. Weet in dit verband ook, dat we in ons verkiezingsprogramma de wethouders van het nieuw te vormen gemeentebestuur willen verplichten om meerdere keren per jaar met Westervoortse burgers in gesprek te gaan over het door hen gevoerde en voorgenomen beleid.

Voor dit moment namens iedereen van Team CDA Westervoort nogmaals hartelijk dank voor het door u in ons gestelde vertrouwen. Wij willen er hele mooie dingen voor Westervoort mee gaan doen.

Namens Team CDA Westervoort
Theo Kampschreur