12 maart 2021

Ilse Saris kandidaat op lijst CDA Tweede Kamerverkiezing

Op 17 maart vinden de verkiezingen voor de Tweede Kamer plaats. Op de lijst van het CDA prijkt de naam van Ilse Saris uit Winterswijk. De voormalig wethouder van de gemeente Winterswijk staat als lijstduwer op plek 58.

“Ik vind het belangrijk dat de overheid er is voor de burger en niet andersom en dat de overheid betrouwbaar moet zijn.  Het zijn belangrijke speerpunten in ons CDA verkiezingsprogramma”. Ilse staat als lijstduwer op de lijst omdat ze vindt dat de stem van de Achterhoek ook in Den Haag moet worden gehoord. Het is van belang dat de Achterhoek goed bereikbaar is over zowel de weg als het spoor. Dit geldt ook voor ziekenhuiszorg in de buurt en dat de Achterhoek een fijne plek blijft om te wonen, te werken en te recreëren. Door de korte lijntjes die wij vanuit Winterswijk met Den Haag hebben en houden, wordt onze stem, de stem van de regio, daar ook gehoord.