06 september 2012

10 september: Minister de Jager in Gelre's End in Hedel

Op maandagavond 10 september komt minister Jan Kees de Jager op bezoek in het dorpshuis Gelre’s End in Hedel. Het thema is financiën en agrarische sector/landbouw. Mensen in de zaal kunnen vragen stellen.

Deze avond is voor iedere belangstellende toegankelijk. Bent u geïnteresseerd in financiën of export en wilt u weten hoe Nederland er voor staat, kom dan naar Gelre's End, Molendijk 1, Hedel.

Als u vragen heeft aan de minister kunt u deze vooraf indienen door een mailtje te sturen aan a-p-kielen@hotmail.com. Deze vragen worden doorgezonden naar de minister.

De avond wordt georganiseerd door het CDA en begint om 19.30 uur. U bent vanaf 19.00 uur welkom.

Ook op 10 september brengt Jaco Geurts uit Voorthuizen, kandidaat nr.8 op de CDA lijst, een werkbezoek aan de Bommelerwaard. Hij brengt 's middags een bezoek aan de veiling in Zaltbommel en heeft een ontmoeting met mensen van ZLTO en LTO. Daarna brengt hij nog een bezoek aan een veehouderij. Na de verkiezingen wordt Jaco Geurts hoogstwaarschijnlijk woordvoerder voor de agrarische sector namens de CDA Tweede Kamerfractie.