20 juni 2017

Kieslijst en Verkiezingsprogramma CDA Zevenaar

Op dinsdag 20 juni heeft de Algemene Ledenvergadering van CDA Zevenaar de kandidatenlijst vastgesteld. Naast lijsttrekker Belinda Elfrink staat een mooi, evenwichtig team klaar om straks in de nieuwe gemeenteraad de inwoners van heel Zevenaar te vertegenwoordigen.

Belinda Elfrink: “ik ben heel trots op deze samenstelling en ben ervan overtuigd dat we met deze groep alle inwoners uit elk dorp en elke wijk kunnen vertegenwoordigen. We voelen ons verbonden en hebben een mooie balans gevonden tussen dorp en stad, man en vrouw, jong en oud. Als echte volkspartij met hart voor de samenleving hopen we veel kiezers aan te spreken om op 22 november op ons te stemmen. “

CDA Zevenaar heeft afgelopen maanden een breed gedragen verkiezingsprogramma opgesteld dat vanaf nu te vinden is op onze website: https://www.cda.nl/gelderland/zevenaar/programma/op-alfabet/. De thema’s in het programma zijn uitgewerkt door verschillende werkgroepen met kennis van zaken.