16 februari 2016

Meedenkers

CDA vraagt “meedenkers”  Doe jij mee?

De CDA-fractie van de gemeente Zutphen neemt haar rol van volksvertegenwoordiging erg serieus. Daarom zijn de fractieleden ook gemakkelijk bereikbaar. Zij hebben regelmatig contact met inwoners van Zutphen en Warnsveld.

In 2016 wil het CDA Zutphen-Warnsveld iets extra gaan organiseren. Er zijn natuurlijk veel onderwerpen waarover de fractie nog een standpunt moet innemen. Een drietal van die onderwerpen willen we graag met een aantal geïnteresseerde inwoners bespreken. Hiervoor worden themadiscussies georganiseerd waarvoor we “meedenkers” zoeken. Voor elk thema worden twee bijeenkomsten van maximaal anderhalf uur gehouden. Het werken met “meedenkers” brengt vast nieuwe inzichten die we kunnen vertalen in actie en dat gaan we dan ook doen.

Het eerste thema dat we zullen bespreken is “Stimulering Energiebesparing”. Het belang van energiebesparing is natuurlijk bekend. Er zijn ook tal van mogelijkheden bekend waarmee zuiniger met energie wordt omgegaan. De vraag die wij graag willen bespreken is: “Welke actie moet de gemeente nemen om te zorgen dat de mogelijke maatregelen ook worden toegepast ?”

Ben jij bereid om met ons mee te denken?  Voor dit thema hebben we twee avonden gepland : Woensdag 9 maart en woensdag 23 maart. Beide avonden van 20.00 uur tot 21.30 uur. Meld je aan bij André Nijenhuis  (e-mailadres:  cdazw.meedenkers@gmail.com ) . Aan de hand van het aantal deelnemers bepalen we waar de bijeenkomsten plaatsvinden. Je krijgt hierover persoonlijk bericht

Wij hopen dat je meedoet en kijken er naar uit om je te ontmoeten.

Fractieleden en Forumleden van CDA Zutphen-Warnsveld