24 februari 2021

Wopke Hoekstra: Nu doorpakken voor een nieuw perspectief

Op 17 maart mogen wij naar de stembus voor de verkiezingen van de Tweede Kamer. CDA lijsttrekker Wopke Hoekstra pleit in zijn campagne (video) voor de Nederlandse belofte en een nieuw perspectief voor de middenklasse.

We staan op het punt om te kiezen voor een andere koers om ons land opnieuw vorm te geven. De behoefte aan verandering in de samenleving is groot, een frisse start en een nieuw begin. Een Nederland na Corona. Het coronavirus is nog niet weg, maar vandaag kijken we met elkaar vooruit. Naar het Nederland van morgen. Hoekstra wil een nieuw perspectief voor een sterke en eerlijke economie, een krachtige en verantwoordelijke samenleving en een betrouwbare en dienstbare overheid.

“De Nederlandse belofte is de belofte van vooruitgang. De belofte dat wie zich inspant, daar ook voor wordt beloond. Dat je met hard werken van een dubbeltje een kwartje kunt worden. Die belofte is de afgelopen 10 jaar op verschillende manieren gebroken, de erfenis van 10 jaar VVD. De verandering die nodig is, is groter dan rafelrandjes bijknippen. Het roer moet om. En dat kan alleen door nieuw perspectief te geven en het huis grondig op orde te brengen. Het CDA neemt die verantwoordelijkheid om nu door te pakken. Door te pakken om de Nederlandse belofte te herstellen” aldus Hoekstra.

Dit land, ons land, waar iedereen zijn of haar steentje bijdraagt.
Met als belofte dat die inzet zal worden beloond.
Dat is het Nederland waar ik voor sta.
Een nieuw perspectief voor de middenklasse.
Een beter nederland-na-corona.

NU DOORPAKKEN!

Vervroegd stemmen
Bij de Tweede Kamerverkiezingen van 17 maart 2021 kunnen kiezers van 70 jaar en ouder, vanwege Corona omstandigheden, per brief hun stem uitbrengen. Ook gaan de maandag en dinsdag voor de verkiezingsdag in alle gemeenten een beperkt aantal stemlokalen openen om eerder stemmen mogelijk te maken.

Meer Informatie:
Landelijke CDA verkiezingsprogramma Nu Doorpakken
Wat wil het CDA? Verkiezingsprogramma in duidelijke taal
Landelijk nieuws rondom vervroegd stemmen
Landelijk CDA nieuws rondom de verkiezingen
Speech Wopke Hoekstra bij aftrap verkiezingen
Video: De Nederlandse belofte

Doe mee word lid van het CDA