Donderdag 6 december is Europees lijsttrekker Esther de Lange te gast op de proviciale CDA ledenvergadering in Ten Boer. Zij licht het verkiezingsprogramma voor Europa toe en spreekt over haar idealen voor de toekomst van de Europese Unie.

In haar woorden:

“Alles wat echt van waarde is is weerloos en kwetsbaar. En dus moeten we het koesteren en beschermen. Onze Europese manier van leven, in vrede, vrijheid en welvaart is geen vaststaand gegeven. De Duitse Kanselier Angela Merkel zei daarover, tijdens een herdenking van degenen die opstonden tegen het nazisme: “Europa zal zich pas bewijzen als waardengemeenschap als ook de laatste van deze mensen, deze heldhaftige getuigen, zich niet meer zelf kunnen melden als ons geweten. Dan zullen de generaties van na hen echt hun verantwoordelijkheid voor ons gezamenlijk lot moeten nemen”.”

Naast Europa staan ook aandacht de verkiezingen voor de waterschappen Noorderzijlvest en Hunze en Aa’s op de agenda.

U bent van harte welkom.

Donderdag 6 december

Aanvang 19.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur)

Buurhoes Gaykingastraat 17, 9791 AE Ten Boer