16 maart 2018

Pauw terugkijken: video CDA Delfzijl uitgezonden

Het is verkiezingstijd, dat betekent dat iedereen bezig is om de kiezer van zijn of haar woonplaats te bereiken. Het internet puilt dan ook uit van goedbedoelde afbeeldingen, tweets en videofilmpjes. Ook het CDA in Delfzijl is overal te vinden, op social media, onze website en op .... YouTube.

Van RTVNoord kregen we namelijk de vraag om een leuk verkiezingsfilmpje op te nemen. Uiteraard hebben we dat met veel plezier gedaan, echter liepen de stemmen net niet helemaal synchroon. De boodschap was echt wel helder, het CDA gaat voor de toekomst van Delfzijl.

Gisteravond (15 maart) werden we echter verrast doordat in de uitzending van Pauw (met als gast Sybrand Buma) ons filmpje prominent in beeld kwam. Uiteraard met de terechte opmerking dat onze stemmen niet echt gelijk liepen met de beelden. Uiteraard zijn wij sportief en delen we de beelden graag nog een keer met u, via de link hieronder is de uitzending terug te kijken.

Het CDA Delfzijl zie je in minuut 26:50