10 december 2022

Kerstmarkt

CDA verzamelt wensen van inwoners voor Eemsdelta
Heeft u ons voorbij zien komen afgelopen vrijdag? Met een grote kar met daarop 2 versierde kerstbomen reden we o.a. door Wagenborgen, Delfzijl en Appingedam. Ook was een van onze raadsleden aanwezig op de kerstmarkt in Loppersum. De dag erna waren we met een kraam en onze kerstbomen aanwezig op Winterwarm Appingedam. Natuurlijk waren we niet zomaar op deze plekken aanwezig. We hebben de afgelopen dagen namelijk aan onze inwoners gevraagd wat ze voor het aankomende jaar wensen voor de gemeente Eemsdelta. Op vrijdag en zaterdag hebben heel wat mensen hun wensen in onze bomen gehangen.
Een van de wensen die regelmatig werd opgeschreven was “betaalbare en levensloopbestendige woningen voor jong en oud”. Maar ook het behoud van bomen en voldoende gezondheidszorg (nu we allemaal ouder worden), kwamen voorbij. De mooiste wensen waren diegene met een persoonlijke noot voor alle inwoners. De boodschap op deze papiertjes was: verdraagzaamheid en respect voor elkaar en voor iedereen een prachtig 2023 en veel gezondheid gewenst.
Daar kunnen wij ons alleen maar bij aansluiten. Namens het bestuur, de wethouder en de raadsleden van het CDA, wensen wij u een gezegend en gelukkig 2023 toe.