16 februari 2023

Verkiezingen

Beste CDA’ ers,
De Provinciale Staten- en waterschapsverkiezingen staan voor de deur. Dat betekent dat er op veel verschillende plekken in onze provincie campagne wordt gevoerd. Wij willen zo veel mogelijk mensen overtuigen dat we in onze provincie behoefte hebben aan ‘minder ik en meer wij’.
In de gemeente Eemsdelta hebben wij het genoegen om drie kandidaten in de top tien bij de verkiezingen van de Provinciale Staten te hebben. Jesper Bergsma staat op 3, Bert Raangs op 6 en Marnick Joustra op 9. Dat willen wij natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Wij willen de laatste weken daarom ook goed zichtbaar zijn in gemeente Eemsdelta en daar hebben wij uw hulp bij nodig.
Op 4 maart gaan wij met een Groene Golf door de gemeente Eemsdelta. We gaan op verschillende plekken in de gemeente flyeren om onze kandidaten te promoten bij onze inwoners. Dit doen wij op de volgende momenten:

• 10:00 uur Loppersum (verzamelen bij het gemeentehuis)
  • 11:00 uur Middelstum (verzamelen bij de Plus)
  • 13:30 uur Delfzijl (verzamelen bij het gemeentehuis)
  • 15:00 uur Appingedam (verzamelen bij de Albert Heijn)

Lijkt het u leuk om mee te helpen tijdens de Groene Golf op 4 door Eemsdelta? Laat het even weten aan Jesper Bergsma via [email protected] of 06-18562201
Als u op deze dag niet kan, maar toch wil flyeren óf een poster van één onze kandidaten wil, kunt u ook contact opnemen met Jesper. Hij zorgt dan dat u de flyers en/of posters krijgt.