24 oktober 2018

Partijcongres voor het eerst in de historie naar Groningen

Zaterdag 3 november vindt het najaarscongres plaats. Na een spannende strijd tussen twee regio’s waar op 21 november herindelingsverkiezingen plaatsvinden, is uiteindelijk gekozen voor de Suikerfabriek in Groningen als congreslocatie. Op vrijdagavond 2 november worden er in de provincie Groningen diverse activiteiten georganiseerd, op 3 november vindt het congres plaats, dat ook een regionaal tintje zal krijgen.

We starten de dag om 10.00 uur met deelsessies, aansluitend vind het politieke deel plaats met onder meer de speeches van partijvoorzitter Ruth Peetoom en partijleider Sybrand Buma. Tijdens de lunch gaat een groep met de bus naar het centrum van Groningen om te flyeren. Rond 14.00 uur start het plenaire middagprogramma. Het congres wordt rond 16.00 uur afgesloten met een borrel.

Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden voor het congres? Klik dan op de volgende link.