07 april 2021

Solliciteer als kandidaat raadslid of lijstduwer voor het CDA

Met de Tweede Kamerverkiezingen nog maar net achter de rug, komen de gemeenteraadsverkiezingen 2022 snel dichterbij. Daarvoor zijn we op zoek naar mensen die met ons mee willen helpen het CDA geluid in de gemeente Groningen nog luider te laten klinken.

We zoeken naar mensen die het leuk vinden deel uit te maken van de CDA-fractie in de gemeenteraad van Groningen en mensen die als lijstduwer mee willen helpen aan een geweldig resultaat.

Voor beide functies is een profiel bijgevoegd. Herken jij jezelf in één van beide profielen dan roepen we jou van harte op om te reageren via forms.gle/Rk6Us85cUkAoovbF8. We streven ernaar om een zo divers mogelijke lijst op te stellen dus we dagen iedereen uit om te reageren. Het maakt niet uit of je man of vrouw bent, oud of jong bent, uit de stad of uit een dorp komt, academisch of praktisch geschoold bent als je maar een echte CDA’er bent.

De deadline voor de reacties is 1 mei 2021. Mocht je vragen hebben dan kun je contact opnemen met de voorzitter van de selectiecommissie. Jacob Boonstra is te bereiken via [email protected].