01 september 2021

Wil jij meedenken over het verkiezingsprogramma?

Over iets meer dan een half jaar kiezen de inwoners van onze gemeente een nieuwe gemeenteraad. Daarom heeft de verkiezingsprogrammacommissie de afgelopen maanden met veel Groningers en Groningse organisaties gesproken. Op dinsdag 14 september willen we ook graag met jou in gesprek over uw ideeën voor onze gemeente. Dit doen we digitaal van 20 uur tot 21:15.

Tijdens de bijeenkomst worden deelnemers in verschillende subgroepen opgedeeld. We werken in drie tijdsblokken van ca. 20 minuten waardoor u zich voor drie van onderstaande thema’s kan aanmelden. Wij vragen u daarom bij aanmelding voor de bijeenkomst uw voorkeur voor drie thema’s aan te geven. Sluit geen van de gekozen thema’s volledig bij (een deel van) uw ideeën aan, geen paniek, we ruimen voldoende tijd in voor het aandragen van losse onderwerpen.

Thema: Woningbouw en Leefbaarheid
Thema: Onderwijs en Cultuur
Thema: Ondernemerschap en Werkgelegenheid
Thema: Sport en Gezondheid
Thema: Veiligheid en Handhaving
Thema: Klimaat en Duurzaamheid
Thema: Verkeer en Vervoer

Wilt u met ons meedenken over het verkiezingsprogramma van het CDA Groningen? Dan kunt u zich voor deze digitale bijeenkomst aanmelden via [email protected]. In reactie op uw aanmelding ontvangt u op maandag 13 september de link naar de bijeenkomst.

Heeft u ideeën voor ons verkiezingsprogramma maar schikt de gekozen datum u niet? Laat het ons weten. Wij gaan graag ook met u in gesprek.