01 juni 2018

“CDA Het Hogeland On Tour” gestart in gemeente Bedum

Vrijdag 1 juni zijn kandidaat-raadsleden, wethouders en bestuursleden van CDA Het Hogeland gestart met het bezoeken van bedrijven, instellingen, maatschappelijke initiatieven en bezienswaardigheden in de nieuwe gemeente Het Hogeland. Door maandelijks gezamenlijk “On Tour” te gaan, nu maar zeker óók na de verkiezingen, maken de CDA’ers diepgaand kennis met elkaars huidige gemeente en krijgen zij een goed beeld van zaken die er spelen in hun nieuwe gemeente.

In Zuidwolde werd op dagbestedingslocatie “Het Palet” (‘s Heerenloo Opmaat) kennis gemaakt met cliënten en begeleiders, nadat een inhoudelijke discussie met de locatie-manager en regiodirecteur was gevoerd.

Enthousiaste initiatiefnemers van het plan om een Multifunctioneel Centrum in Bedum te bouwen gaven de CDA’ers in de kantine van SV Bedum een presentatie van hun ideeën, wensen en de huidige stand van zaken.

De eerste “On Tour” dag werd afgesloten met een heerlijke lunch bij “De Koffieleut” geserveerd door cliënten van zorgboerderij “Golden Raand”.