“Kiezers bedankt !”

Met deze tekst in de Ommelander Courant hebben wij de 3.675 kiezers die op CDA Het Hogeland gestemd hebben bedankt. Wat zijn wij trots dan wij als tweede partij zijn geëindigd! Wij hebben straks zes zetels in de gemeenteraad van Het Hogeland en kunnen dus een grote rol van betekenis vervullen in onze nieuwe gemeente.

Wij interpreteren dit succes op twee manieren. Ten eerste blijkt er waardering uit voor de verantwoordelijkheid die het CDA de afgelopen jaren heeft genomen in de vier gemeenten, Bedum, De Marne, Winsum en Eemsmond. Raadsleden en wethouders hebben hun taken naar eer en geweten vervuld. Raadsleden hebben hun uiterste best gedaan om u te vertegenwoordigen, om de college’s duidelijke kaders mee te geven en te controleren of aangenomen plannen goed worden uitgevoerd.

Daarnaast geeft het grote aantal CDA-stemmen een teken van vertrouwen. Wij zijn als CDA’ers altijd zichtbaar en benaderbaar, ons verkiezingsprogramma geeft helder aan waar wij voor staan.

Nu de campagne voorbij is, de groene jassen en vlaggen weer in de kast hangen, de pepermuntjes op zijn en alle flyers zijn bezorgd gaan wij dóór!

Middels het bekende “CDA On Tour” blijven wij inwoners, ondernemingen en verenigingen bezoeken. Wij zijn altijd dichtbij, schroom niet om ons aan te spreken, want de meest waardevolle kennis en informatie krijgen wij van onze inwoners!

U kunt op ons rekenen!

Nait soezen moar doun