Truus van Kleef

Bestuurslid

Truus van Kleef is vrouw van, moeder, oma, trouwambtenaar en begeleider van uitvaarten. De rode draad in haar leven zijn mensen. Het is Truus haar tweede natuur om zich in te zetten voor anderen. Het was voor haar dan ook een logische stap om in 1998 gemeenteraadslid voor het CDA in de gemeente Menterwolde te worden.

In 2003 is Truus gekozen tot lid van de Provinciale Staten in Groningen. Als volksvertegenwoordiger doet Truus haar werk niet vanachter haar bureau maar is altijd op pad om met mensen in gesprek te gaan.

Als Statenlid zet Truus zich in voor:

• gaswinning
  • herindeling
  • internationalisering
  • toerisme en recreatie
  • verkeer en vervoer.

"Politiek gaat om mensen. Als politica sta ik middenin de samenleving. Dat is voor mij geen mooi streven maar een plicht."

Truus zit in de commissie:Bestuur, Financiën & Veiligheid en de commissie Mobiliteit, Economie & Energie

Truus is contactpersoon voor de CDA afdelingen: Menterwolde, Hoogezand-Sappemeer, Oldambt en Slochteren