20 maart 2017

25 jaar Menno Fokkens secretaris voormalige CDA-afdeling Slochteren

Menno Fokkens is  25 jaar secretaris van de voormalige CDA-afdeling Slochteren geweest. De voormalige afdeling heeft dit mooie moment niet zomaar voorbij willen laten gaan. Ze hebben Menno Fokkens een oorkonde cadeau gegeven met de volgende tekst:

''Aanleiding voor deze oorkonde is de trouwe, loyale, nauwgezette en toegewijde uitvoering van het ambt van CDA-afdelings secretaris door de heer Menno Fokkens, expliciet ondersteund door zijn vrouw Coos Fokkens, voor de afdeling Slochteren in de periode van 1991 tot en met 2016. Het bestuur en de fractie van de CDA-afdeling Slochteren zijn de heer Menno Fokkens zeer erkentelijk!''

De voormalige CDA-afdeling Slochteren is op 16 januari 2017 opgegaan met de CDA-afdelingen Hoogezand-Sappemeer en Menterwolde tot de CDA-afdeling Midden-Groningen. Op dat moment heeft Menno Fokkens de functie van secretaris overgedragen aan Gea Stavenga (secretaris van CDA Midden-Groningen).