22 oktober 2020

Promotiefilm "Politiek actief Veendam"

Onze CDA commissielid Ingrid Drent ontpopte zich als een ware acteur in de promotiefilm voor "Politiekactief Veendam". Een belangrijke promotie voor deelname aan de gemeentepolitiek. Als partijen ervaren we dat de belangstelling om lid te zijn van een partij terug loopt. Dat betekent een grotere druk op de mensen die nog wel actief zijn. Het vergt best wel inzet als je deelneemt als raadslid, commissielid, steunfractielid of als bestuurslid van een partij. Echter, aan de andere kant kun je wat betekenen als lokale volksvertegenwoordiger. Meedenken, ideeën inbrengen, standpunten formuleren en samen optrekken maakt het werk ook leuk. Je kunt wat betekenen voor de samenleving. Kortom blijf niet zitten en doe mee. Voor nadere informatie of als je mee wilt doen met onze lokale CDA afdeling Veendam-Wildervank, neem dan contact op met fractievoorzitter Ina Hilbrants ([email protected]) of bestuursvoorzitter Jan van der Meijden ([email protected]).