19 februari 2022

Geertje Veenstra te gast bij Politiek aan Tafel

Op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen gingen Monique Zuidema en Roelf Pijpker van Stichting Ommelander Media Collectief in 'Politiek aan Tafel' in gesprek met de lijsttrekkers van de politieke partijen die meedoen voor de gemeenteraad. In deze eerste aflevering spraken ze met Geertje Veenstra van het CDAWesterkwartier en Chris Veeze van 50+Westerkwartier over hun verkiezingsprogramma. 50+ gaat voor een senioren vriendelijke gemeente, het CDA spreekt van duurzaam verbindend. Wat verstaan ze hieronder? Komt er een wethouder Geluk of juist een wethouder Seniorenbeleid? Je hoort het in deze eerste speciale aflevering Politiek aan Tafel, ‘de verkiezingen’. Een serie van 4 afleveringen. Luister hem hier:

#16 In gesprek met de lijsttrekkers GR 2022 Westerkwartier afl 1 - Politiek aan Tafel | Podcast op Spotify